Silnik: | Chevy 454 Big block engine bored 468 |
Kolektor dolotowy Weiand Team G | |
Elektryczna pompa wody CSR | |
Gaźnik Demon | |
Popychacze zaworów Harland Sharp | |
Wydech: | Hooker Super Competition |
Zapłon: | Układ sterujący MSD 6AL - 530volt i ponad 135mJ energii na każdą iskre |
Przewody MSD 8.5mm | |
Cewka MSD Blaster 2 Hi-Performance | |
Aparat MSD Pro-Billet | |
Skrzynia: | TH400 + trans break |
Chłodnica: | Be Cool Crossflow + 2 elektryczne wentylatory |
Kompletna instalacja paliwowa z przewodów w oplocie ze stali nierdzewnej | |
Przewody olejowe skrzyni w oplocie ze stalo nierdzewnej. | |
Dodatkowa chłodniczka oleju skrzyni. | |
Filtr powietrza Moroso | |
Zbiornik paliwa: | Aeromotive |
Pompa paliwa: | Hurst + filtr FRAM |
Moroso wyłącznik zasilania | |
Tylny most: | Dana 44 |
Koła: | Cragar Wheels Bob Glidden series |
Opony Mickey Thompson tył 33x19.5x15" | |
Opony Mickey Thompson przód | |
Wskażniki: | Zestaw 5 wskazników Pro-Comp: |
paliwo, ładowanie, ciśn oleju, temp wody, zegarek | |
Obrotomierz Sun Pro Super Tach III | |
Dźwignia zmiany b: | Hurst Pistol-Grip Quarter Stick |
Tylna klatka bezpieczeństw + przerobiona tylna sekcja ramy pod zawieszenie 4 punktowe | |
5 punktowe pasy bezpieczeństwa Dach Targa - T-Top |
Ciekawe, nietypowe samochodu oferowane na Allegro, Otomoto itp. Pojazdy nietypowe,niezwykłe, dziwne,lub śmieszne. Lub po prostu budzące mój sentyment.
wtorek, 9 sierpnia 2011
Chevrolet Corvette Pro-Street Drag Custom 700 KM
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz