wtorek, 9 sierpnia 2011

Chevrolet Corvette Pro-Street Drag Custom 700 KM



Wredna, głośna i agresywna bestia


Silnik: Chevy 454 Big block engine bored 468

Kolektor dolotowy Weiand Team G

Elektryczna pompa wody CSR

Gaźnik Demon

Popychacze zaworów Harland Sharp
Wydech: Hooker Super Competition
Zapłon: Układ sterujący MSD 6AL - 530volt i ponad 135mJ energii na każdą iskre

Przewody MSD 8.5mm

Cewka MSD Blaster 2 Hi-Performance

Aparat MSD Pro-Billet


Skrzynia: TH400 + trans break


Chłodnica: Be Cool Crossflow + 2 elektryczne wentylatory

Kompletna instalacja paliwowa z przewodów w oplocie ze stali nierdzewnej

Przewody olejowe skrzyni w oplocie ze stalo nierdzewnej.

Dodatkowa chłodniczka oleju skrzyni.

Filtr powietrza Moroso


Zbiornik paliwa: Aeromotive
Pompa paliwa: Hurst + filtr FRAM

Moroso wyłącznik zasilania


Tylny most: Dana 44
Koła: Cragar Wheels Bob Glidden series

Opony Mickey Thompson tył 33x19.5x15"

Opony Mickey Thompson przód


Wskażniki: Zestaw 5 wskazników Pro-Comp:

paliwo, ładowanie, ciśn oleju, temp wody, zegarek

Obrotomierz Sun Pro Super Tach III


Dźwignia zmiany b: Hurst Pistol-Grip Quarter Stick



Tylna klatka bezpieczeństw + przerobiona tylna sekcja ramy pod zawieszenie 4 punktowe

5 punktowe pasy bezpieczeństwa
Dach Targa - T-Top



Moc auta to na pewno powyżej 500 KM
Przewidywana moc to ok 700 KM jednakże z powodu bardzo małego rozstawu tylnych kół nie mam możliwości sprawdzenia na hamowni.



Wartość modyfikacji to ok 10000 dolarów!!!





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz