- Silnik: czterocylindrowy, czterosuwowy z zapłonem iskrowym, chłodzony cieczą.
- Pojemność skokowa: 995 cm3
- Moc maksymalna 24 KM przy 3600 obr./min.
- Sprzęgło: cierne, jednotarczowe, sterowane nożnie
- Skrzynia biegów: o czterech przełożeniach z biegiem wstecznym, biegi 3 i 4 synchronizowane, dźwignia sterowania umieszczona w podłodze.
- Hamulce: zasadniczy - hydrauliczny, bębnowy, na wszystkie cztery koła, sterowany nożnie, pomocniczy - mechaniczny, na wał napędowy, sterowany dźwignią umieszczoną obok fotela kierowcy.
- Zawieszenie przednie: oś sztywna, wzdłużne resory piórowe, amortyzatory hydrauliczne, ramieniowe.
- Zawieszenie tylne: sztywny most napędowy, wzdłużne resory piórowe, amortyzatory hydrauliczne, ramieniowe.
- Nadwozie: oparte na ramie nośnej, typu sedan, zamknięte, czteromiejscowe, 4-o drzwiowe, metalowe na szkielecie drewnianym.
- Masa własna: 760 kg
- Prędkość maksymalna: 95 km/h
- Zużycie paliwa: 8 l/100 km
Mam nadzieję,że autko trafi z aukcji do pasjonata i niedługo będzie wyglądać tak (model z 34 roku)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz