wtorek, 16 sierpnia 2011

prawie jak Bąbel - fiat 126 PickUp

W serwisie Otomoto pojawił się "maluszek" przerobiony na Pick-upa. Kiedyś FSM miało podobny prototyp -  niestety nie wszedł do produkcji . Nazywał się FSM Bąbel i wyglądał tak :

Sprzedawca z Lublina swojego Bąbla wykonał tak :








Bazą był "maluch" z 1990 roku. Sprzedawca tak pisze : Samochód profesjonalnie przerobiony na Pick-upa ,Sprawny jeżdżący ,po kapitalnym remoncie ,Nadwozia,zawieszenia i silnika . Silnik rajdowy 650 (lekkie koło zamachowe ,sportowy wałek ,planowana głowica , zmieniony odlot i filtr sportowy, sportowy tłumik,duża sportowa aluminiowa miska oleju z czujnikiem )
Zarejestrowany i opłacone OC , Brak tylko Przeglądu Technicznego
Opony zimowe prawie nowe 9mm
sprzedaje bo nie mam czasu na dokończenie , trzeba jeszcze zrobić :podłączenie rur ogrzewania , podłączenie światła cofania i przeciwmgielnego , halogenów, wykonać przegląd techniczny

Do maluszka dodaje wszystkie części jakie mi zostały ,łącznię z oryginalnym blokiem silnika i obrotomierzem, zegarami ciśnienia oleju, wakuometrem itp.

14 komentarzy:

  1. Tania jazda samochodem - ebook

    98 cennych rad, jak oszczędzić co najmniej 576 zł rocznie na paliwie UWAGA: 576 zł zaoszczędzisz przy następujących założeniach: miesięcznie na paliwo wydajesz 400 zł, po zastosowaniu rad zawartych w tej książce osiągniesz 12% oszczędności na paliwie. Wiele osób uważa, że wysokie ceny paliwa i ich ciągły wzrost są wręcz denerwujące. Czy Ty też już doszedłeś do takiego wniosku? „Twoja stacja benzynowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bąbel? To poprawna nazwa tego modelu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety takiego samochodu nie miałam okazji mieć, ale ten który aktualnie posiadam również całkowicie mi wystarcza. Jestem zdania, ze jeśli w trasie nam się auto popsuje to wtedy pomoc drogowa https://holowanie.i-poznan.pl/ będzie doskonale widziała jak nam pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nigdy nie widziałem takiego modelu, ale faktycznie wygląda fajnie. Muszę przyznać, że z pewnością jak każdy pojazd ten również musi mieć ubezpieczenie OC. Zawsze można je wypowiedzieć tak jak napisano w https://kioskpolis.pl/kiedy-i-w-jaki-sposob-wypowiedziec-umowe-oc-auta/#kotwica3 i nie jest to wcale trudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety takie auta ja jeszcze nie miałam okazji widzieć i w sumie dziś ciężko jest w ogóle spotkać maluszka na drodze. Muszę przyznać, że bardzo fajnie, iż pomoc drogowa https://pomocdrogowagdansk.pl/autopomoc/ w każdej sytuacji jest w stanie nam pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy ja również nie widziałam takiego modelu, ale jak dla mnie auto to jest po prostu środek transportu. Muszę przyznać, że również posiadam zawsze przy sobie kontakt do pomocy drogowej http://cukierski-auto-hol.pl/ i wiem, że mogę na nich polegać w każdej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na maluszka na drodze patrzę zawsze z przyjemnością a taki egzemplarz - unikat!

    OdpowiedzUsuń